warme dagen - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu warme dagen - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu

warme dagen

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg roos, tobias,marleen, marius en karin

08 Februari 2013 | Australië, Wartook

zaterdag 9 februari

Het is hier nog vroeg in de ochtend terwijl thuis iedereen net uitgestrekt op de bank zal zitten na een dag hard werken. Allereerst van Harte Gefeliciteer Ida, we waren het bijna vergeten..Ik hoop dat je een leuke verjaardag gehad hebt. Op naar een nieuw goed jaar. Roos en ik gaan zo paardrijdsen in Brimpaen. Het is gelukkig weer iets frisser. De afgelopen drie dagen waren eigenlijk te warm om iets te doen. We zijn wel op pad geweest en hebben na de boodschappen in een van de dorpen aan de andere kant van de bergen, een wandeling gemaakt naar een watervalletje. 6 Jaar geleden hebben we deze wandeling ook gemaakt. Toen leek het stuk bos op het tropisch regenwoud. Het was er nu dor en droog. Zowel een bushfire als een geweldige overstroming 2 jaar geleden hebben hun sporen duidelijk achtergelaten. Veel bomen waren aan de onderkant nog zwartgeblakerd. Ze leven wel gewoon door en laten hun bast vallen. Heel bijzonder. De beek stond bijna leeg en leek een steengroeve door alle weggespoelde stukken steen. Op sommige plaatsen lagen stapels weggespoelde boomstammen. Een beetje beangstigend om te zien hoe hier denatuur huis kan houden. We hebben onze dagen verder gevuld met vilten, sproeien, en andere eenvoudige akties. Niet zoveel te melden dus.
Morgen weer meer...groetjes karin.