Litlle Robin - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu Litlle Robin - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu

Litlle Robin

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg roos, tobias,marleen, marius en karin

13 Februari 2013 | Australië, Wartook

Hoi allemaal,
weer even een kleine update,
Ik ben vergeten te vertellen dat vorige week het bericht kwam dat onze neef Bill opa is geworden van een kleindochter. Ze heet Renae. Over twee weken gaan Roos en ik richting Melbourne via de kust. Het wordt een pleziertripje met de caravan die de naam Litlle Robin draagt. We gaan onderweg op zoek naar werk voor Roos en genieten ondertussen van wat we tegenkomen. In Melbourne gaan we op familiebezoek en zullen het kraamcadeautje achterlaten voor Tania, de dochter van Bill. We hebben prachtige wollen laarsjes gevild. Foto's van de laatste week moeten we nog uploaden en zullen wat later volgen. Gisteren hadden we weer een productief dagje. Roos, opa en ik hebben de dakgoten van de shed schoongemaakt. Het was lekker heet daarboven op het dak en we moesten goed uitkijken dat we niet uitgleden op het toch ietwat gladde dak. Het was leuk werk en we kunnen het regenwater wat daar af gaat komen, tenminste dat hopen we, straks als drinkwater gaan gebruiken. Dat regenwater koken we altijd eerst voordat we het gebruiken. Het smaakt trouwens erg lekker. In de middag kwam Barry, de man van de klop op de deur, met zijn zoon langs. Hij wilde ons helpen met het repareren van de remmen van litlle Robin. Roos en opa zijn met caravan meegegaan naar hun huis om de caravan daar helemaal na te kijken. Daar hadden ze al het gereedschap bij de hand. Aardig hoor, mensen helpen elkaar hier graag. We gaan straks dus de weg op met een caravan die rijdt als een zonnetje. Aan het eind van de snikhete dag zagen we allerlei soorten wolken aan komen drijven. Het is verbazend hoe veel weertypen op een dag kunnen voorkomen hier. Bestendigheid is hier een ruim begrip. In het donker zagen we de lichtflitsen boven de bergketen van de Grampians. Een mooi maar ook een beetje angstig gezicht. De lightningstrikes zijn namelijk ook vaak de veroorzakers van de bushfires. Dit was dan ook de reden dat ik vannacht een paar keer het internet opging om de fire-site van Victoria te bekijken. We zijn allert en dat is ook wel raadzaam. Vandaag wordt het weer 35 graden. Er staat geen wind dus het wordt een warm dagje. Nog bedankt voor het geven van Ghislenes blogadres. Ik vergat het woordje diving en kon daardaar haar blog steeds niet vinden. Ze heeft het heel erg naar haar zin zo te lezen.Ik denk trouwens dat Lieke ook weer bijna terug is uit Thailand. Tim is al een keer op skype geweest. Ik heb begrepen dat hij zich daar nu ook weer prima vermaakt.
Nou, genoeg voor vandaag....greets Karin

  • 15 Februari 2013 - 22:57

    Maud :

    Hoi allemaal,

    Fijn jullie gisteren even aan de telefoon! Wel spannend allemaal hoor met die bosbranden.
    Slapen jullie wel rustig?
    Blog van Ghis kon ik ook eerst niet vinden maar Judith had gelukkig het goede adres.
    Lieke komt de 19e februari terig en gaat de 25e weer aan het werk.
    Sander en Judith doen het erg leuk in de winkel en vinden ook hun draai.
    We roeien met de riemen die we hebben.
    Feliciteer Bill met de geboorte van zijn kleindochter van ons.
    Leuk dat je vaak schrijft: blijven we toch een beetje op de hoogte.
    Veel liefs, maud

  • 18 Februari 2013 - 08:04

    Ghislaine:

    Hee Karin! Gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie stukje gaan reizen. Ik zag net op het nieuws dat er een grote bushfire is bij de Grampians, alles goed daar....?? Ik hoop van wel. Wij krijgen hier (Brisbane) allerlei waarschuwingen voor storm. En we hebben al twee dagen lang regen!

    Groetjes aan Roos!

  • 18 Februari 2013 - 08:04

    Ghislaine:

    Hee Karin! Gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie stukje gaan reizen. Ik zag net op het nieuws dat er een grote bushfire is bij de Grampians, alles goed daar....?? Ik hoop van wel. Wij krijgen hier (Brisbane) allerlei waarschuwingen voor storm. En we hebben al twee dagen lang regen!

    Groetjes aan Roos!

  • 18 Februari 2013 - 08:05

    Ghislaine:

    Hee Karin! Gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie stukje gaan reizen. Ik zag net op het nieuws dat er een grote bushfire is bij de Grampians, alles goed daar....?? Ik hoop van wel. Wij krijgen hier (Brisbane) allerlei waarschuwingen voor storm. En we hebben al twee dagen lang regen!

    Groetjes aan Roos!

  • 18 Februari 2013 - 08:05

    Ghislaine:

    Hee Karin! Gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie stukje gaan reizen. Ik zag net op het nieuws dat er een grote bushfire is bij de Grampians, alles goed daar....?? Ik hoop van wel. Wij krijgen hier (Brisbane) allerlei waarschuwingen voor storm. En we hebben al twee dagen lang regen!

    Groetjes aan Roos!

  • 18 Februari 2013 - 11:22

    Ida:

    Hoi Karin en Roos,

    Leuk om je verslag te lezen.
    Wat een ander leven leid je daar zeg.
    Gelukkig is Little Robin in orde.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Liefs Ida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wartook

januari 2013 down under

familiebezoek

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

In de wolken

20 Februari 2013

Waar rook is is vuur...

13 Februari 2013

Litlle Robin

12 Februari 2013

fiddler on the roof

08 Februari 2013

warme dagen
roos, tobias,marleen, marius en karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 26025

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 25 April 2013

januari 2013 down under

10 Mei 2010 - 31 Mei 2010

mijn tweede reis

18 November 2005 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: