Eeeey, hehe(H) - Reisverslag uit Sydney, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu Eeeey, hehe(H) - Reisverslag uit Sydney, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu

Eeeey, hehe(H)

Door: Tobias

Blijf op de hoogte en volg roos, tobias,marleen, marius en karin

15 December 2005 | Australië, Sydney

heeey, ik scrijf ook weer ff wat.
Tis egt lekker weer hier IN AUSTRALIE^^
Wij hebben trouwens eeegt leuke familie hier in austrailie^^hehe. waren ff naar barbeque van familie en zaten egt gezelliege mensen bij gek!! we hoeven ons geen zorgen te maken als we naar australie gaan, hehe. egt lachuh. en achternichie en der vriend en vriend van die vriend hadden ons ff mee uit genomen Melbourne op dinsdag. maar gingen eerst ff wat eten bij ander achternichie, was egt gezellig... maja toen gingen we dus uit... gingen eerst ff naar een bar/club, en daar ff drankie gedronken ( das hier trouwens egt daaamn goedkoop gek!! temindste, voor een mixje betaal je in nederland zoon 10 eurie ofzo, en hier 7 dollar:|, das zoon 4 eurie:D:D.
Maja was beetje stil daar dus gingen ff naar een andere club, alleen moet hier 18 zijn voor. maar was geen probleem^^(H).
gewoon zeggen dat je nederlands bent;).
maja daar wast opzich wel gezellig, alleen beetje niet onze stijl muziek dus dat viel beetje tegen, maja verder heb je hier wel mooie dames, hehe^^
Alleen kon niet egt dansen op die muziek.
maja, ik ging ff aan de kant staan.
kwamen 4 dames naar me toe...
Was opzich wel gezellig^^
Dus k.. tjah.. Koos de mooiste^^
En die wou een drankje voor me kopen dus da was ook wel leuk.
Was wel gezellie met haar^^
Was 21, dus was ook wel goed. alleen moesten ook weer vroeg naar huis toe, want vriend van me achternicht moest weer vroeg op.
Dus Hoeven Jammer Genoeg Geen Homo Te Worden:(.

Hebben nog veel meer meegemaakt alleen vertel ik nog wel ff.

Dus Kusjes aan ierdereen (K)(K)( en schouderkloppie van marius^^)
Cyaaa:D

  • 15 December 2005 - 18:12

    Troy:

    hahahaah tobias hangt weer de player uit hoor niet te geloven^^. zelf in australie lukt het je nog om de player uit te hangen:S najah hier in nl is het rustig beetje uitgaan en zuipen allemaal heel gezellig de jaarngang is nu zelfs gezellig geworden^^
    maar goed ik spreek jullie over een maandje weer he^^^
    >groetsels
    ohja en btw ik heb nu kort haar:P:D nog net geen stekels zeg maarhehe...
    e

  • 16 December 2005 - 16:56

    Anne:

    haha tobias..player...
    ja da klopt ziet er niet uit troy...grapje jonge...
    maar goed...
    nog heel veel plezier dan daar...
    Kus Anne

  • 17 December 2005 - 15:49

    Marella:

    haha klinkt allemaal er leuk tobias!
    Zou je misschien kunnen vragen of karin een emailadres heeft waar ik naar toe kan mailen over Ivonne. Niks om je zorgen te maken maar wel belangrijk.
    Nou ga lekker veel stappen zou ik zeggen en tot hoors weer!
    Alvast bedankt

    gr marella

  • 18 December 2005 - 19:39

    Susan:

    ey, is mijn neefje opeens een player-aussi geworden? hou je in he? Dikke zoen van die gekke familieleden uit amsterdam (ja, ook je oma...)

  • 18 December 2005 - 20:04

    Steven:

    Eeh lkkr Tobias jonge hier in NL ist vaag uitgaan is saai geworden dus zuip tegenwoordig meer bijm ij thuis^^
    Gala en afterparty waren ook neit zow maarja verder si hetw el relaxed heir en het gaat sneeuwe denk ik(A)
    ltrz!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2006

we zijn thuis!!

30 December 2005

29 december 2005

30 December 2005

vrijdag...

29 December 2005

29 december 2005

28 December 2005

28 december 2005
roos, tobias,marleen, marius en karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 26055

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 25 April 2013

januari 2013 down under

10 Mei 2010 - 31 Mei 2010

mijn tweede reis

18 November 2005 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: