weer thuis in wartook - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu weer thuis in wartook - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu

weer thuis in wartook

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg roos, tobias,marleen, marius en karin

24 December 2005 | Australië, Wartook

Hoi iedereen. We zijn weer terug van een lange kampeerreis en nu heb ik weer tijd om te schrijven en foto's te laten zien. Het is echter al twaalf uur "s avonds en we hebben een lange dag achter de rug. Ik beloof...over 12 uur staat er weer wat op de site inclusief beeldmateriaal..eindelijk..
Marelle, wat naar dat Yvon kreupel is. Daar kan je niets aan doen en het kost heel wat uurtjes verzorging. Maak je niet al te snel bezorgd maar raadpleeg de dierenarts als je het niet vertrouwd. De rekening wordt gewoon naar mij opgestuurd dus dat hoeft geen problemen te geven.Erna, Ik ben blij dat Pom het goed maakt. Toch een hele zorg voor jou geweest! We gaan weer aftellen want missen de dieren best wel. Marja, ik hoop dat je een hele prettige kersvakantie tegemoet gaat. Je hebt het verdient en ik vind je een toppertje!
Tot morgen allemaal en een hele gezellige kerst!!!! (Ik hoop wit)
Karin en familie

  • 24 December 2005 - 17:48

    Peter:

    Prettige kerst voor jullie allemaal.
    voor ons zit het er ook op nu !!!
    heel druk gehad!!
    ben nu afgedraaid maar gaan nog even voor oud en nieuw.
    veel liefs voor jullie allemaal .
    peter maud sander judith bodar.
    speciale groeten van huseijn en de rest van de cest bon crew!!!!!!!!!!
    peter.

  • 25 December 2005 - 12:39

    Cor, Ineke, Katy, Rolf En Floris:

    Hoe gaat het met jullie, vast wel geweldig daar!! Hier gaat alles goed, beetje koud maar geen witte kerst. Morgen 2e kerstdag misschien wel wat sneeuw, voorspellen ze tenminste.
    Wij wenzen jullie een hele fijne kerst daar en natuurlijk ook voor de rest een geweldig mooie tijd.
    We mailen binnenkort wel weer een keer. Veel plezier, liefs en de groeten van ons allemaal.

  • 25 December 2005 - 21:26

    Robin Andre En Dominique:

    Hallo alleemaal!!!
    Sorry sorry dat we niet eerder hebben gereageerd maar onze computer was weer eens stuk en alle programma's moesten er weer af een heel gedoe! Gelukkig doet hij het weer een beetje en kan ik rustig zonder dat de computer kuren krijgt reageren en lezen wat jullie allemaal mee maken. Ik vind het echt heel gaaf wat ik gelezen heb, ben wel een beetje jarloers maar dat zal iedereen wel hebben. En wat een leuke en mooie foto's!
    Hier zijn wij alleemaal een beetje ziek, na een week koorts en een opnieuw een dokter bezoek heeft Robin een oorontsteking dus nog even niet beter denk ik. Maar Robin is een kanjer en heeft gelukkig geen koorts meer en mogen wij voor een kerstbezoek aan de overgrootmoederes de deur wel uit! We zijn net terug uit Steenwijk mijn Oma dus. morgen even naar de Oma van Andre en dan snel de keuken in om te kokkerellen voor de famillie van Hien.
    Wat staat jullie nog te gebeuren met de rest van de feestdagen? Gaan jullie nog uit Roos Tobias???
    sla dan een Australier aan de Haak heb je nog een adresje als je weer op reis gaat! He Roos zijn die Aussies echt kaal en lopen in trainingspakken net als hier? (haha)
    Wij hopen dat jullie nog een fijne gave tijd hebben en een knaller van een feest 31-dec!
    Wij missen jullie wel heel erg maar dat doet er nu niet toe.
    Een hele dikke kus van ons en een lekkere kus-snottebel van Robin!!!!
    Doei!!!!

  • 25 December 2005 - 21:29

    Robin Andre En Dominique:

    Hallo alleemaal!!!
    Sorry sorry dat we niet eerder hebben gereageerd maar onze computer was weer eens stuk en alle programma's moesten er weer af een heel gedoe! Gelukkig doet hij het weer een beetje en kan ik rustig zonder dat de computer kuren krijgt reageren en lezen wat jullie allemaal mee maken. Ik vind het echt heel gaaf wat ik gelezen heb, ben wel een beetje jarloers maar dat zal iedereen wel hebben. En wat een leuke en mooie foto's!
    Hier zijn wij alleemaal een beetje ziek, na een week koorts en een opnieuw een dokter bezoek heeft Robin een oorontsteking dus nog even niet beter denk ik. Maar Robin is een kanjer en heeft gelukkig geen koorts meer en mogen wij voor een kerstbezoek aan de overgrootmoederes de deur wel uit! We zijn net terug uit Steenwijk mijn Oma dus. morgen even naar de Oma van Andre en dan snel de keuken in om te kokkerellen voor de famillie van Hien.
    Wat staat jullie nog te gebeuren met de rest van de feestdagen? Gaan jullie nog uit Roos Tobias???
    sla dan een Australier aan de Haak heb je nog een adresje als je weer op reis gaat! He Roos zijn die Aussies echt kaal en lopen in trainingspakken net als hier? (haha)
    Wij hopen dat jullie nog een fijne gave tijd hebben en een knaller van een feest 31-dec!
    Wij missen jullie wel heel erg maar dat doet er nu niet toe.
    Een hele dikke kus van ons en een lekkere kus-snottebel van Robin!!!!
    Doei!!!!

  • 29 December 2005 - 08:53

    Marella:

    he hallo!
    Gisteravond carroussel op Humber gereden, haha. Maar we waren maar met zn vijfen en dus hebben we dressur gedaan en gesprongen (jammer dat ik niet op von zat).
    Von dr peesschede is nog steeds gevuld met vocht, maar dit is in twee weken verminderd tot een klein stukje (bobbel) bovenin. Ze loopt ook al niet meer kreupel, Ramona kijkt ook vaak en zaterdag ga ik even met haar langs bij Joop de Jong. Wat ben ik blij met alle hulp op stal! Het kost idd veel tijd (5 dgn 2x per dag) maar ze maakt het goed als ik elke keer dr vrolijke oortjes zie :)
    Het is nu goed aan het vriezen dus ik moest von dr been met een spons koelen, koude handen haha. Ik had ooit eens koelgel gekocht en dat komt nu ook prima van pas. Er is zelfs de dag na kerst een beetje sneeuw gevallen en von vond het helemaal geweldig! Nou dit was het wel weer allemaal,
    de kerst was in ieder geval gezellig, bij jullie ook? De vakantie is bijna alweer afgelopen, wat zijn die weken snel gegaan.

    Groetjes Marel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wartook

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2006

we zijn thuis!!

30 December 2005

29 december 2005

30 December 2005

vrijdag...

29 December 2005

29 december 2005

28 December 2005

28 december 2005
roos, tobias,marleen, marius en karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 26065

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 25 April 2013

januari 2013 down under

10 Mei 2010 - 31 Mei 2010

mijn tweede reis

18 November 2005 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: