Daar ga ik weer..... - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer..... - Reisverslag uit Wartook, Australië van roos, tobias,marleen, marius en karin polman - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer.....

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg roos, tobias,marleen, marius en karin

27 Januari 2013 | Australië, Wartook

Over een paar uurtjes zit ik in het vliegveld. Op weg naar guangzhou in China en dan overstappen voor de vlucht naar Melbourne.
Met een beetje geluk kan Roos mij van het vliegveld halen en slapen we eerst een nachtje in Melbourne alvorens we de rit naar huis maken. Via deze weg wil ik iedereen die ik nog niet heb gesproken, ik ben niet zo'n ster in afscheid nemen, gedag zeggen. We houden natuurlijk gewoon contact via deze site, telefoon of skype. Het is wel ver maar door alle moderne techniek ook weer heel dichtbij.
Marius,Tobias en Marleen brengen mij naar schiphol. Het is flink aan het dooien en ik hoop dat het op de weg goed te doen is. Een bizar idee dat waar ik straks ben het land wordt geteisterd door bosbranden en extreme hittegolven. Uitersten...
Australie voelt inmiddels wel als een tweede thuis. Mijn klarinet, mijn paardrijlaarzen, de boeken, de kwasten en potloden en niet te vergeten de viltwol zitten goed ingepakt in de koffer. Ook al net als thuis.
Tot schrijfs allemaal en voor iedereen een dikke knuffel!

  • 28 Januari 2013 - 18:09

    Ardine:

    Hoi Karin, gisteravond ging ik even bij je langs om afscheid te nemen maar je was al vertrokken! Ik had maandag in m'n hoofd, dat klopte dus niet. Daarom wens ik je maar even via je website een goede tijd toe in Australië. Ik zal een oogje in het zeil houden bij Marius en Marleen (die hier al naast me zit).
    Liefs,
    Ardine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wartook

januari 2013 down under

familiebezoek

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

In de wolken

20 Februari 2013

Waar rook is is vuur...

13 Februari 2013

Litlle Robin

12 Februari 2013

fiddler on the roof

08 Februari 2013

warme dagen
roos, tobias,marleen, marius en karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 26054

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 25 April 2013

januari 2013 down under

10 Mei 2010 - 31 Mei 2010

mijn tweede reis

18 November 2005 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: